• Udlejer af Borup Forsamlingshus er: Rita Jensen telefon: 51 87 87 46. Vær venligst opmærksom på at Rita er frivillig, lige som bestyrelsen, så det kan være nødvendigt, at ringe et par gange, for at få fat i hende.
  • Alternativt til at ringe, kan der sendes en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Bemærk at ved brug af mail, vil der være en responstid, på op et et døgn inden man får svar

Priser

Hele huset inc. service, el, gas, varme og vand kr. 1800,-

Ekstra dag koster 500,- ekstra


Der ydes rabat på kr. 300,- ved leje af hele huset mandag til torsdag.


Rengøring kr. 500,-


Særligt for ungdomsfester (unge under 21) PT. UDLEJES DER IKKE TIL UNGDOMSFESTER

Leje af hele huset: kr. 2200 ,-

Rengøring : kr. 1000 ,-

Forsamlingshuset har en opsynsmand/vagt posteret v/huset under festen i tidsrummet kl. 21.00 – 02.00.
Det koster kr. 1200,- udover lejen og afregning sker ved festens ophør.


Musik anlæg kan lejes for kr. 600,-
Beløbet skal betales ved udlevering af nøgle!


Der opkræves depositum på kr. 1000,- ved underskrift af lejekontrakt. (Depositum tilbagebetales ikke ved ophævelse af lejemålet!)

Såfremt huset kræver mere end alm. regøring efter leje bliver beløbet modregnet i det betalte depositum.
Erstatningsbeløb ved beskadigelse af service m.m. fremgår af lejekontrakt.

Generelle betingelser / Borup Forsamlingshus

  1. VIS HENSYN: Huset ligger i beboet område. Døre og vinduer skal være lukket efter kl. 24.00
    Der henstilles til, at festen ikke foregår foran forsamlingshuset, på parkeringspladsen og i byen.

  2. Lejemålet aftales i hvert enkelt tilfælde med udlejer.
    Som hovedregel gælder lejemålet fra kl. 12.00 til kl. 8.00 den følgende dag, evt. andre ønsker aftales med udlejer.
    Ved lejemålets ophør skal der være foretaget oprydning INDE OG UDE.
    I lejemålet er inkluderet leje af borde, stole og service. Forbrug af el, gas, varme og vand. Borde og stole skal forblive i huset. Iflg. brandmyndighederne må der opholde sig max. 149 personer i forsamlingshuset og der må ikke forekomme overnatning i huset.

  3. Såfremt forsamlingshuset ikke er udlejet, vil det være muligt at påbegynde borddækning og evt. benytte køkkenet dagen før lejemålet.
    Dette kan dog først aftales ca. 1 uge før lejemålet.
    Såfremt lejer vil være sikker på at kunne benytte huset dagen før eller efter lejemålet, kan dette sikres mod en ekstrabetaling på kr. 500,- pr. dag.

  4. Festen eller arrangementets art skal altid oplyses overfor udlejer.

  5. Lejer (den der har underskrevet kontrakten) er ansvarlig og erstatningspligtig for enhver form for opstået skade eller ødelæggelse af såvel inventar og service samt bygningsdele. Såfremt ekstra rengøring er nød-vendigt efter udlejning – vil der ske modregning i depositum eller rengøring vil blive udført af rengøringsfirma for lejers regning.

  6. Lejer skal selv medbringe emballage til hjemtransport af evt. tiloversblevet mad. Service som forefindes i huset må IKKE fjernes. Lejer skal medbringe køkkenruller, staniol, husholdningsfilm, bagepapir, plastposer og affaldssække. Huset har toiletpapir, håndsæbe, håndklæder, viskestykker og opvaskemiddel.